Jófalat
47. hét
november 18 - 23

Általános Szerződési Feltételek

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Általános Szerződési Feltételek 2024. november 10-től módosult!

A változásban érintett pontok:
1.2. Ügyfélszolgálat – Csevegés funkció megszűnt.
3.1. A megrendelés folyamata és a fizetés
3.1.1. A jófalat honlapon történő rendelés - falat kategória más nevet kapott: falatszűrő; heti menü lemondási lehetősége a weben 

A Jófalat szolgáltatás kiváló minőségű alapanyagokból készülő egytálételek széles választékát kínálja a házhoz szállítás kényelmével, előfizetéses rendszerben. Az ételek a HACCP elvárásainak megfelelő minőségbiztosítást követően sokkolásra kerülnek. Futáraink mikrohullámú sütőben melegíthető, lefóliázott csomagolásban szállítják ételeinket házhoz. Kínálatunkban megtalálhatóak a magyaros és  a nemzetközi konyhák ízei, továbbá, figyelve megrendelőink igényeit, számos kalória- és szénhidrátszegény, valamint reform étel is felkerült az étlapra.

1. Általános információk

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) határozzák meg a Na-Ti Trade Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató weboldalán, a www.jofalat.hu weboldalon keresztül ételszállítási szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek (a továbbiakban: Megrendelő) jogait és kötelezettségeit. A Jófalat szolgáltatás oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével Ön elfogadja a Na-Ti Trade Kft. mint a szolgáltatást nyújtó, termékeinek előállítását és forgalmazását végző gazdasági társaság által meghatározott szerződési feltételeket és adatkezelési elveket.

1.1. Szolgáltató

Név: Na-Ti Trade Kft.
Székhely: 1171 Budapest, Várvíz u. 48.
Telephely: 1131 Budapest, Kucsma u. 25-27.
Cégjegyzékszám: 01-09-978081 (Fővárosi Törvényszék Cégbírósága)
Adószám: 23790881-2-42
Telefonszám: 36 1 4-333-222

1.2. Ügyfélszolgálat

A Szolgáltató Ügyfélszolgálatot működtet, melynek elérhetőségei az alábbiak:
Levelezési cím: 1131 Budapest, Kucsma u. 25-27.
Telefonszám: 06-1-4-333-222
Mobilszám: 36-30-655-1700
E-mail: info@jofalat.hu

Az Ügyfélszolgálati munkatársak munkanapokon 8-15 óra között érhetőek el a fenti elérhetőségeken, ahol rendelését,  lemondását és  címmódosítását  telefonon, illetve e-mailben adhatja le. Megrendelését,  lemondását  és cím módosítását az étel kiszállítását megelőző két nap 15 óráig tudja leadni. Last Minute ételeink esetében kiszállítást megelőző nap ügyfélszolgálatunkon telefonon 12 óráig, weboldalunkon keresztül 18 óráig a készlet erejéig. Last minute rendelés lemondására lehetőség nincs. 

2. Regisztráció, adatkezelés

Az adatkezelés részletes szabályait az adatkezelési szabályzat tartalmazza.A honlapon található, étlapon szereplő, illetve webáruházban forgalmazott termékek közül tetszése szerint választhat. A rendeléshez regisztráció szükséges.

Ha Ön először jár a honlapon és még nem regisztrált, kérjük, töltse ki az űrlapot, ügyelve az adatok helyességére (cím megadásánál az adott szállítási címet pontosan adja meg), majd a Kész gombra kattintva küldje el regisztrációját. A regisztrációt meg kell erősítenie az általunk küldött e-mail alapján. Az esetleges rossz vagy hiányos szállítási cím miatti kellemetlenségek elkerülése érdekében irányítószámát, házszámát és telefonszámát többször ellenőrizze. Hibás adatok esetén a szolgáltatás nem teljesíthető. A Szolgáltatót az ügyfél által tévesen és /vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, és egyéb problémáért semminemű felelősség nem terheli.

A regisztrációhoz jelszó is szükséges.

A regisztrációhoz csak az ügylet lebonyolításához legszükségesebb személyes adatok megadása kötelező (név, kapcsolattartó neve, e-mail cím, telefonszám, szállítási-számlázási cím). Az adatokat a Jófalat szolgáltatást biztosító Na-Ti Trade Kft. kizárólag az ügylet lebonyolítása, a szállítás és a megrendelés ellenértékének megfizetése, és ennek kapcsán a kapcsolattartás érdekében, valamint a megrendelés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében használja fel, illetve tárolja, azokat jogosulatlan harmadik személyeknek, az Ön előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül nem adja ki. Az adatkezelés jogalapja a 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja értelmében a felhasználó önkéntes hozzájárulása.

A regisztrációt követően, a továbbiakban e-mail címével és jelszavával tud belépni a rendszerbe, és a megadott adatokat is itt módosíthatja. A honlapra történő bejelentkezéskor igénybe vett jelszó átadásából, valamint illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a felelősség kizárólag a jelszó tulajdonosát terheli!

A hírlevélre történő fel- és leiratkozás teljes mértékben önkéntes.

A regisztráció során megadott adatok kezeléséről való részletes tájékoztatást az info@jofalat.hu e-mail címen lehet kérni, továbbá az ügyfél bármikor kérvényezheti regisztrációjának törlését, valamint a hozzá tartozó adatokat. A Szolgáltató kötelezi magát arra, hogy "az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról" szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint az adatkezelésre vonatkozó egyéb hatályos jogszabályok rendelkezéseit megtartja, és azoknak megfelelően kezeli a felhasználók által megadott adatokat. A regisztrációkor Ön ezen Általános Szerződési Feltételek megismerésével és elfogadásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF feltételeit megismerte és elfogadta, adatszolgáltatása önkéntes, egyúttal hozzájárul adatainak a fentiek szerinti, valamint a Jófalat szolgáltatás adatvédelmi és kezelési szabályzatában részletezett feltételek melletti kezeléséhez.

A Szolgáltató a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságánál az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentkezett.

A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító gazdasági társaság:
Név: NLG-System Bt.
Székhely: 2135 Csörög, Homokbánya u. 26.
Telefonszám: 06-27-502450
E-mail: info@nlgsys.net
Web: www.nlgsys.net

3. A megrendelés folyamata, fizetési, szállítási tudnivalók

3.1. A megrendelés folyamata és a fizetés

3.1.1. A Jófalat honlapon történő rendelés

Regisztráció után lépjen be a rendszerbe az e-mail címe és a regisztrációkor választott jelszava segítségével. Az étlapok megtekintéséhez válassza az Étlap menügombot és azt a hetet, amelyre rendelni szeretne. Az étlapon szereplő ételek összetevőit (későbbiekben képét is) az adott étel rubrikájának bal oldalán található “i” jelöléssel ellátott információs ikonra kattintással tekintheti meg. Az online étlap felső részének bal oldalán található gyors választókkal könnyen és gyorsan eljuthat az étlapon belül az Ön által preferált ételkategóriákhoz.

A Szolgáltató felhívja Ügyfelei figyelmét, hogy az étlaphoz tartozó Falatszűrő kereső (étlap tetején, jobb oldalon található, lenyitható menügomb), mindössze az étlapon történő böngészés könnyítésére szolgál, semmiképpen sem alkalmas az orvosi vagy táplálkozási diéták betartására. Az ételek glutént, tejet, olajos magvakat (földimogyoró, diófélék azaz mandula, mogyoró, dió, kesudió, pekándió, brazil dió, pisztácia, makadámia, queenslandi dió és szezámmag), rákot, kagylót, halat, puhatestűeket, kén-dioxidot, csillagfürtöt, szóját, tojást, zellert és mustárt felhasználó üzemben készül, így a keresztszennyeződés lehetőségét a mentesnek jelölt ételek esetében sem tudjuk kizárni. A programot mindenki saját felelősségére használja. A program technikai okokból a teljesség igénye nélkül működik.

A nyomtatott étlapon és a honlapon található információk és tápanyagértékek csak tájékoztató jellegűek, a konyhatechnológia, valamint a manuális tálalás miatt a kapott étel ezen értékei kismértékben eltérhetnek a feltüntetett értékektől, így e körben felelősséget a Szolgáltató nem vállal! A kínálatból tetszése szerint választhat és döntheti el, hogy mely napokon veszi igénybe a szolgáltatást. A napi minimális rendelési összeg: 900 Ft.

Heti menü rendelésekor  visszamondási lehetőség van, azonban csak a kedvezmény elvesztése mellett és a menü ára a napi áron kerül számlázásra.

Az Étlapon látható fényképek tájékoztató jellegűek. A tálalás (amely súlyra történik) időnként eltérhet ettől.

1. lépés: Falataim kiválasztása

Válasszon az étlapról és a kiválasztott tételek feletti téglalapnál léptesse a - és + gombokkal a számlálót! Egyszerre több tételt is bejelölhet. A jobb oldalon megjelenő Falataim mutatja, hány adag ételt választott már ki, és a feliratra kattintva ellenőrizheti ezeket. Amennyiben megfelelőek, kattintson a Rendelés folytatása gombra. Ha változtatni szeretne (növelni vagy csökkenteni az adagszámot) kattintson a + vagy - gombra. Amennyiben az összes ételt ki szeretné törölni, akkor kattintson az Összes falatom törlése gombra, és kezdje újra a rendelést.

2. lépés: Személyes adataim ellenőrzése (módosítása, amennyiben szükséges)

Miután a Rendelés folytatása gombra kattintott, kérjük, ellenőrizze le a szállítási adatokat.

3. lépés: Fizetés

A Rendelés folytatása megnyomásával nyílik lehetősége kiválasztani, hogy hogyan kíván fizetni. Választhat a Készpénzes fizetés, a Bankkártyás fizetés, és a SZÉP kártyával történő fizetési lehetőségek közül, ill. kombinálhatja pl. a készpénzes és SZÉP kártyás fizetést is.Itt van lehetősége számla igényét jelezni.

Weboldalunkon banki átutalással történő fizetésre nincs mód.

Amennyiben a Rendelés befejezése gombot lenyomta és online fizetett, akkor rendelés lemondás esetén nincs lehetőség készpénz visszaadására, csak a már kifizetett összeg levásárlására vagy a költségek levonását követő visszautalásra.

Bankkártyával történő fizetéskor a feltételeket és az ahhoz szükséges biztonságos rendszert a Barion biztosítja, így a fizetés lebonyolításához az általuk közzétett feltételeket kell elfogadnia. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Minden esetben győződjön meg arról, hogy a tranzakció sikeres volt-e.

SZÉP kártyás fizetés esetén a rendszer lehetőséget ad az Ön SZÉP kártya forgalmazó bankjának kiválasztására (MKB, KH, OTP), és a tranzakció lebonyolítására. A SZÉP kártyás fizetés feltételeit és az ahhoz szükséges biztonságos rendszert az Ön bankja biztosítja, így a fizetés lebonyolításához a bank által közzétett feltételeket kell elfogadnia. Minden esetben győződjön meg arról, hogy a tranzakció sikeres volt-e.

Amennyiben Ön a készpénzes fizetést választotta, úgy a szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése a megrendelése szerinti első szállítási napon készpénzben történik a kiszállítást végző futár részére.

4. lépés: Áttekintés

A Rendelés befejezése gomb megnyomásával Ön megkapja e-mailben a rendelés adatait és továbblép az Áttekintés státuszba, ahol lehetősége nyílik arra, hogy utólag, fizetés után összegezve lássa adatait, a rendelt ételeket és a kifizetett összeget. A Rendben gomb lenyomásával a folyamat befejeződik.

3.1.2. Nem a Jófalat honlapon történő rendelés

A Szolgáltató felhívja figyelmét, hogy lehetősége van rendelését telefonon, e-mailben vagy papír alapú megrendelő lapon (futáron keresztül) leadni az Ügyfélszolgálaton keresztül (Kapcsolat). Ekkor azt a munkatársak rögzítik, tehát a rendelés adatainak módosítása, pótrendelés leadása, a rendelés lemondása csak az Ügyfélszolgálat közreműködésével történhet. Megrendelését, pótrendelését, lemondását a szállítást megelőző két munkanap 15 óráig, címmódosítást a szállítást megelőző két munkanap 15 óráig, következő hét hétfő esetén mindent pénteken 15 óráig tud a Szolgáltató fogadni.

3.2. Módosítás, pótrendelés, címmódosítás, lemondás

A visszaigazoló e-mailt követően is van lehetősége rendelésének módosítására.

3.2.1. Az étel adagszámának módosítása, új étel felvétele, pótrendelés

A belépést követően a Profilom / Rendeléseim menüpontban mindig az aktuális rendelését látja. A megrendelt étel darabszámának csökkentése az étel melletti - gomb megnyomásával lehetséges. A Teljes nap lemondása gomb segítségével az összes aznapra rendelt tétel törlésre kerül. Ezt követően a csökkenésről automatikus visszaigazoló e-mailt érkezik. Amennyiben az adott étel darabszámát szeretné növelni, ill. új ételt szeretne rendelni, úgy a Falatok hozzáadása gomb megnyomásával visszatérhet az étlapra, és a kívánt módosítást végre tudja hajtani. A változásokról automatikus e-mailt küldünk. A Profilom / Rendeléseim menüpontban láthatja rendeléseinek egyenlegét is.

3.2.2. Szállítási/rendelési cím módosítása

Amennyiben visszaigazolt rendelésének szállítási címét szeretné megváltoztatni, úgy az adott rendelést teljes mértékben törölnie kell, és újra fel kell vennie az új címre vonatkozóan.

Az új szállítási címet a Profilom / Rendelési címeim feliratra kattintással tud felvinni, a zöld mezősávba kattinva, majd az Új cím felvitelét kiválasztva. A Kész gombbal tudja rögzíteni.

3.2.3. Rendeléstől való visszalépés

A visszaigazoló e-mailt követően is le tudja mondani a teljes rendelést. Ezt napi bontásban tudja megtenni a Profilom / Rendeléseim menüpontban a Teljes nap lemondása gomb lenyomásával, vagy tételenként az ételek mögött látható piros mínusz jel segítségével. Nem internetes megrendelés esetén az Ügyfélszolgálat egyéb elérhetőségein keresztül (Kapcsolat) is tud lemondani rendelést a nyitvatartási időben.

A rendeléstől való visszalépésre (csökkentés és teljes lemondás) a szállítást megelőző két nap 15 óráig van lehetőség honlapunkon. Készpénzes fizetésnél a lemondás összegét a Szolgáltatónál levásárolhatja.

3.2.4. Nagyobb tételben történő rendelésre vonatkozó speciális szabályaink

A Szolgáltató felhívja azon ügyfelei figyelmét, akik minimum 50.000,- Ft feletti heti értékben, avagy napi 20 adagnál nagyobb mennyiséget rendelnek, hogy megrendeléseik lemondására csupán az étel kiszállítását megelőző második munkanapon 13 óráig van lehetőségük.

Nagyobb tételben rendelő ügyfeleink a Bankkártyás fizetés és a SZÉP kártyával történő fizetési lehetőségek közül választhatnak, melyre a megrendelés leadásával egyidejűleg van mód, míg a futárjainknál történő készpénzes fizetésre nincs lehetőség.

3.3. Kiszállítás

A szállítás minden hétköznap 13 óráig történik a Jófalat munkatársai által. Az ebéd helyszínre érkezésének időpontja általában azonos, de előre nem látható körülmények miatt változhat. A kiszállítás díját az ételek étlapon feltüntetett árai tartalmazzák.A Szolgáltató fenntartja a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására, egyébként a szerződésben vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megtesz. Ha a szerződést ennek ellenére késedelmesen vagy egyáltalán nem tudja teljesíteni, mert az áru - készlethiány miatt vagy más okból - nem áll rendelkezésre, erről haladéktalanul tájékoztatja Önt.

A Na-Ti Trade Kft. felhívja figyelmét arra, hogy kizárólag a Tudnivalók / Szállítási területeink menüpontban felsorolt helyszínekre vállal kiszállítást. Az ettől eltérő kiszállítási címekre leadott rendeléseket teljesíteni nem tudja, ezért a rendelés leadása előtt győződjön meg róla, hogy az Ön által megadott cím szállítási körzetben van-e (Szállítási területeink).

A Szolgáltató kéri a kedves Vásárlókat, hogy az árut kézbesítéskor a kiszállító kollégánk előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetleges probléma esetén, a megoldás érdekében hívják az Ügyfélszolgálatot (Kapcsolat)!

3.4. Az átvett étel kezelése, garancia

Az ételeket a hűtőlánc megszakadása nélkül szállítja ki a Szolgáltató, így azokat - minőségük megőrzése érdekében - az elfogyasztásig tárolja Ön is hűtőszekrényben. A csomagolást felbontva ne tárolja, és felmelegítés után rögtön fogyassza el az ételt, hogy az esetleges ételromlást elkerülje. Visszahűteni az ételt csak saját felelősségére szabad, a Szolgáltató csak aznapi fogyasztásra szánja! Az ételek mikrohullámú sütőben a fedőfólia maradéktalan eltávolítása után melegíthetők, hagyományos módon (sütőben, gázon stb.) csak a teljes csomagolás eltávolítása után lehet felforralni.

Az étel átvételét követően a helytelen tárolás, kezelés és szavatossági időn túli felhasználása miatti esetleges minőségromlásért felelősséget a Szolgáltató nem vállal!

4. Árak

Az oldalon szereplő árak bruttó árak, tehát az áfa-t minden esetben tartalmazzák, továbbá az árban a csomagolás és a szállítás költségei is benne foglaltatnak. A Szolgáltató az árváltoztatás jogát minden előzetes értesítés nélkül fenntartja. Az árváltozások akkor lépnek életbe, amikor a honlapon online és a nyomtatott étlapon megjelennek. Az árak minden esetben Magyarország törvényes fizetőeszközében, forintban kerülnek megállapításra.Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül az oldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ön elállhat vásárlási szándékától.
Ha a nyomtatott és a weben található étlap nem egyezik, úgy az nyomdahiba, és kérjük jelezze Ügyfélszolgálatunk felé (Kapcsolat).

Engedmények, akciók

Engedmények a rendelt mennyiségtől függően egyéni elbírálás szerint adhatóak.

5. Az e-szerződésről

Amennyiben az Ön belépési azonosítójával rendelés kerül leadásra akár telefonon, akár a Jófalat honlapján keresztül elektronikus úton, a felek között a szerződés létrejön, mely alapján a Szolgáltató vállalja az étel kiszállítását a Megrendelő részére, a Megrendelő pedig köteles ennek ellenértékét megfizetni.Amennyiben hibás címre vagy olyan címre kéri a kiszállítást, ahol az átvételt megtagadják, vagy az átadás a megrendelő hibájából bármely más okból meghiúsul, Ön köteles a kiszállított étel ellenértékét megfizetni.Amennyiben a Megrendelő nem mondja le határidőben a megrendelést és a Szolgáltató kiszállítja azt a megadott címre azonban a Megrendelő az árut nem veszi át, annak átvételét megtagadja, vagy az áru ellenértékét nem fizeti meg, úgy e tényt az ételt kiszállító futár jogosult rögzíteni, a Megrendelő adataival együtt. A Szolgáltató ebben az esetben a Megrendelő ismételt, vagy újabb megrendeléseit az elmaradt díj megfizetésének erejéig jogosult megtagadni, avagy az elmaradt díj megfizetéséhez kötni az ételszállítási szerződés további teljesítését.

Az Ön rendelésének leadásával amennyiben a megrendelést a szakmája, foglalkozása, vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyként, azaz fogyasztóként adja le, és annak a Szolgáltató általi elfogadásával "a fogyasztó és a vállalkozó közötti szerződések részletes szabályairól" szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet alapján ún. távollévők között kötött szerződés (továbbiakban: e-szerződés) jön létre. Az e-szerződés megkötésének, illetve magának a szerződésnek a nyelve a magyar. "A távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak".

A Szolgáltató tájékoztatja Ügyfeleit, hogy megrendelése szerződéskötésre irányuló nyilatkozatnak minősül. Az e-szerződés akkor jön létre, amikor Ön visszajelzést kap arról, hogy rendelésének teljesítését a Jófalat vállalja. Az automatikus rendelés visszaigazolásnak legkésőbb a rendelés leadásától számított 1 órán belül meg kell érkeznie Önhöz. Amennyiben ez nem történne meg, úgy e körülményt az Ügyfélszolgálat megadott elérhetőségein haladéktalanul jelezni szíveskedjen (Kapcsolat)! Ha Ön ezt nem jelzi és az automatikus rendelés visszaigazolására nem kerül sor, úgy az Ön ajánlati kötöttsége megszűnik, a szerződés nem jön létre.

A megrendelés és a rendelés teljesítését vállaló visszaigazolás útján létrejött e-szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel Vásárlóinknak a fentiekben ismertettek szerint. A folyamatot Ön a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően Önnek lehetősége nyílik az Ön által bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani a Profilom menüpontban.A Szolgáltató kizárólag jó minőségű, hibátlan termékeket forgalmaz. Az egyes termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogszabályi előírásoknak.

6. Vevő elállási joga

Ön az élelmiszeráru átvételét követően elállásra nem jogosult tekintettel "a fogyasztó és a vállalkozó közötti szerződések részletes szabályairól" szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 29.§ (1) bekezdés d) pontjára, mely szerint a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékekre az elállási jog nem vonatkozik.Egyebekben Ön a megrendeléstől a 3.2. pontban rögzített feltételek szerint visszaléphet, illetve megrendelését módosíthatja.Hibás, sérült csomagolás esetén az átvétel a Megrendelő részéről megtagadható.

7. Szavatosság

A Szolgáltató termékei élelmiszereknek minősülnek. A Szolgáltató a termék csomagolásán feltünteti a minőségi megőrzési időt és a fogyaszthatósági időt. Felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy a Szolgáltató az általa szállított élelmiszereket a címkén feltüntetett dátumig való  fogyasztásra szánja.A minőségi megőrzési időn túl a Szolgáltató minőségi kifogásokat nem fogad el. A fogyasztási idő lejártán túl a termék fogyasztásra alkalmatlan. Ebben az esetben a Megrendelő panasszal nem élhet a termék elfogyasztása esetén.
Kérjük a kiszállításra kerülő élelmiszereket- minőségük megőrzése érdekében - az elfogyasztásig tárolja hűtőszekrényben. Az élelmiszert felbontva ne tárolja, és felmelegítés után rögtön fogyassza el az ételt, hogy az esetleges ételromlást elkerülje. Ismételt felmelegítés esetén a Szolgáltató felelősséget nem vállal a termék minőségéért és fogyaszthatóságáért.

8. Panaszkezelés

Az ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az Ügyfélszolgálatnál terjesztheti elő a jelen ÁSZF 1.2. pontban megadott elérhetőségein.A szóbeli panaszt a Szolgáltató haladéktalanul köteles megvizsgálni és szükség szerint orvosolni. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni, míg telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb 30 napon belül az érdemi válasszal együtt megküldeni.A szolgáltató az írásos formában előterjesztett panaszokra 30 napon belül köteles írásban válaszolni.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy az étel minőségével kapcsolatos kifogásaikat a szállítás napján, azaz a tárgynapon az Ügyfélszolgálatnál az ÁSZF 1.2. pontjában megadott nyitvatartási időn belül jelezzék!

Szavatossági igény érvényesítésére a 19/2014. (IV.29) NGM rendelet szabályait kell alkalmazni.E szerint szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a Szolgáltató a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének - a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló - módjára.A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.A szavatossági igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

Amennyiben a Szolgáltató és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval történő egyeztetés során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára.Amennyiben a Megrendelő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal élni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál.

A Szolgáltató felhívja az ügyfelei figyelmét arra, hogy a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a szolgáltatás minőségével összefüggő vitás ügyeinek bíróságon kívül történő békés rendezésének céljából a Megrendelő jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez fordulni.

9. Jogszabályok

A honlapról és a webáruházból történő vásárlásokat "az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről” szóló 2001. évi CVIII. törvény Ektv., továbbá "a fogyasztó és a vállalkozó közötti szerződések részletes szabályairól" szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. törvény (Ptk.) szabályozza.A hivatkozott jogszabályok teljes szövegét a net.jogtar.hu vagy a magyarorszag.hu jogszabálykeresőkben megtekintheti.

10. Egyéb nyilatkozatok