Jófalat
47. hét
november 18 - 23

Rendelési információk

Étel-házhozszállítás: munkanapokon 13 óráig.

Ebédrendelését vagy lemondását leadhatja:

Rendelési határidők:
Tárgynapot megelőzően két nappal előtte tudja leadni rendelését ügyfélszolgálatunkon 15 óráig, weben 18 óráig. Előző nap Last Minute ételeinkből ügyfélszolgálatunkon 12 óráig, weben 18 óráig rendelhet. 

  • telefonon az ügyfélszolgálatunkon keresztül
  • ételfutárunknál személyesen (a Megrendelőlap kitöltésével)
  • interneten keresztül (regisztrálás után, online formában)

Elérhetőségeinket a Kapcsolat menüben találhatja.
Ügyfélszolgálat: hétköznap 8-15 óra között.
Mivel a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat  pénteken 15 óráig érhető el, így az ezt követően beérkezett e-maileket a hétfői munkanapon dolgozzuk fel!

A megrendelés folyamata és a fizetés:

Regisztráció után lépjen be a rendszerbe az e-mail címe és a regisztrációkor választott jelszava segítségével.

Az étlapok megtekintéséhez válassza az Étlap menügombot. Az étlapon szereplő ételek összetevőit és fényképeit az adott étel mezőben található  „i” jelöléssel ellátott információs ikonra kattintással tekintheti meg. Az Étlap tetején található gyors választó gombokra kattintva könnyen eljuthat az Önt érdeklő ételkategóriákhoz.

Az étlaphoz tartozó Falatszűrő kereső (étlap tetején  lenyitható menügomb), mindössze az étlapon történő böngészés könnyítésére szolgál, semmiképpen sem alkalmas az orvosi vagy táplálkozási diéták betartására. Tanulmányozza gondosan az ételeknél felsorolt összetevőket is. A programot mindenki saját felelősségére használja. A program technikai okokból a teljesség igénye nélkül működik.
Az ételek glutént, tejet, olajos magvakat (földimogyoró, diófélék azaz mandula, mogyoró, dió, kesudió, pekándió, brazil dió, pisztácia, makadámia, queenslandi dió és szezámmag), rákot, kagylót, halat, puhatestűeket, kén-dioxidot, csillagfürtöt, szóját, tojást, zellert és mustárt felhasználó üzemben készül, így a keresztszennyeződés lehetőségét a mentesnek jelölt ételek esetében sem tudjuk kizárni. Csonthéjas gyümölcsöket tartalmazó fogásainkban magok, halételeinkben szálkák előfordulhatnak. 

A nyomtatott étlapon és a honlapon található információk és tápanyagértékek csak tájékoztató jellegűek, a konyhatechnológia, valamint a manuális tálalás miatt a kapott étel ezen értékei kismértékben eltérhetnek a feltüntetett értékektől, így e körben felelősséget a Szolgáltató nem vállal!

A kínálatból tetszése szerint választhat és döntheti el, hogy mely napokon veszi igénybe a szolgáltatást, és mennyi adagot rendel. A napi minimális rendelési összeg: 900 Ft. Áraink tartalmazzák a csomagolási és szállítási költséget, valamint az ÁFA-t.

1. lépés: Kosár kiválasztása/Falataim

Válasszon az étlapról és a kiválasztott tételeknél a +/– gombokkal módosíthatja a megrendelni kívánt étel darabszámát! Egy adott napra egyszerre több tételt is külön-külön jelölhet. A Kosár mutatja, hány adag ételt választott ki összesen az adott hétre vonatkozóan. Abban az esetben, ha az összes ételt ki szeretné törölni, akkor kattintson a Teljes rendelés törlése gombra, és újrakezdheti a rendelést. Amennyiben kiválasztotta az összes megrendelni kívánt ételt a megrendelés véglegesítéséhez kattintson a Tovább gombra.

2. lépés: Részletek

Kérjük ellenőrizze személyes adatait. Válassza ki a szállítási címét. Ha szükséges üzenjen a futárnak a Megjegyzés rovatba. Ezt a rovatot csak a futár olvassa. Az ügyfélszolgálattal csak telefonon és e-mailben tudja felvenni a kapcsolatot.

3. lépés: Fizetési mód kiválasztása

Online rendelés leadása során választhat a Futárnál való készpénzes fizetés, a bankkártyás fizetés, és a SZÉP kártyával történő fizetési lehetőségek közül. Számla igényét a Profilom/Címeim felületen tudja bejelölni, amennyiben készpénzes fizetésnél számlát kér. Minden egyéb online fizetés esetén a számlát automatikusan e-mailben küldjük.

Weboldalunkon közvetlen banki átutalással történő fizetésre nincs mód.

4. lépés: Áttekintés

Ezen az oldalon láthatja a szállítással kapcsolatos összes adatot és a rendelés értékére vonatkozó információkat. Amennyiben elfogadja a szabályzatainkat illetve megnyomja a Megrendelés gombot, úgy online fizetés esetén a kártya elfogadó társaságok honlapjára irányítjuk át, készpénzes mód választásával a rendelését automatikusan rögzíti a rendszer.

Amennyiben az online fizetése sikertelen, akkor a rendszer visszairányítja a kosárhoz, ahol a kiválasztott ételek a kosárban maradnak. Innen folytathatja és újraindíthatja a rendelés folyamatát, valamint választhat más fizetési módot.

Bankkártyával történő fizetéskor a feltételeket és az ahhoz szükséges biztonságos rendszert a Barion biztosítja, így a fizetés lebonyolításához az általuk közzétett feltételeket kell elfogadnia. Minden esetben győződjön meg arról, hogy a tranzakció sikeres volt-e.

Ha jelezte számlaigényét, a készpénzes számlát a tárgyhét csütörtökjén, az étellel együtt kapja meg futárunktól. Egyéb esetben nyugta kerül kiállításra a szolgáltatás ellenértékéről. Online fizetés esetén a számlát a tranzakciót követően e-mailben kapja meg.

SZÉP kártyás fizetés esetén a rendszer lehetőséget ad az Ön SZÉP kártya forgalmazó bankjának kiválasztására (MKB, KH, OTP), és a tranzakció lebonyolítására. A SZÉP kártyás fizetés feltételeit és az ahhoz szükséges biztonsági rendszert az Ön bankja biztosítja, így a fizetés lebonyolításához a bank által közzétett feltételeket kell elfogadnia. Minden esetben győződjön meg arról, hogy a tranzakció sikeres volt-e.

Amennyiben nincs online regisztrációja, és telefonon vagy e-mailben adja le rendelését készpénzes fizetést igényelt, továbbá nem jelezte, hogy számlát kér, úgy a megrendelt ételek árát a kiszállítás első napján kell kiegyenlítenie. A fizetés készpénzben történik a kiszállítást végző futár részére, nyugta ellenében.

Sikeres fizetés esetén visszairányítjuk a Jófalat honlapjára, ahol a Rendeléseim gomb megnyomásával meggyőződhet arról, hogy rendelését befogadtuk.

Webes rendelésnél a fizetési módtól függetlenül egy visszaigazoló e-mailt küldünk ki a regisztrált e-mail címére. Amennyiben bankkártyával fizetett, úgy a Barion is küld Önnek egy visszaigazoló e-mailt.     

Ételt lemondani a belépést követően a Profilom, majd Rendeléseim menüben tud. Az étel darabszámának csökkentése az étel melletti kuka gomb megnyomásával lehetséges. Ezt követően a csökkenésről automatikus visszaigazoló e-mail érkezik.

Amennyiben pótrendelés keretében az adott étel darabszámát szeretné növelni vagy új ételt szeretne rendelni, úgy térjen vissza  az étlapra és a fenti folyamatot ismételje meg.

Ételeink az EU élelmiszer-biztonsági (HACCP) rendszer elvárásainak megfelelő környezetben és technológiai körülmények között kerülnek előállításra, a szabályok betartása és a módszer folyamatos ellenőrzése mellett.

Ha szállítás után ételeinket nem tudja elfogyasztani, kérjük azokat hűtőben tárolni.
Ételtartó edényeink a fedőfólia maradéktalan eltávolítása után mikrohullámú sütőben melegíthetőek.