Jófalat
17. hét
április 22 - 27

Fizetési információk | JÓFALAT - Ebéd házhozszállítás

A rendelés leadásának folyamán lehetősége nyílik kiválasztani, hogy hogyan kíván fizetni. Választhat a készpénzes fizetés, az online bankkártyás fizetés, és a SZÉP kártyával történő fizetés közül.

Amennyiben Ön a készpénzes fizetést választotta, és megrendeléskor nem jelezte, hogy arról ÁFA-s számla kiállítását kéri, úgy a szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése a megrendelése szerinti első szállítási napon készpénzben történik a kiszállítást végző futár részére, nyugta ellenében. 

Bankkártyás fizetés esetén a fizetési feltételeket és az ahhoz szükséges biztonságos rendszert a Barion  biztosítja, így a fizetés lebonyolításához az általuk közzétett feltételeket kell elfogadnia. Minden esetben győződjön meg arról, hogy a tranzakció sikeres volt-e.

SZÉP kártyás fizetés esetén, a rendszer lehetőséget ad az Ön SZÉP kártya forgalmazó bankjának kiválasztására (MKB, K&H, OTP), és a tranzakció lebonyolítására. A SZÉP kártyás fizetés feltételeit és az ahhoz szükséges biztonságos rendszert az Ön bankja biztosítja, így a fizetés lebonyolításához a bank által közzétett feltételeket kell elfogadnia.
Minden esetben győződjön meg arról, hogy a tranzakció sikeres volt-e.

Közvetlen banki átutalás nem lehetséges.

Amennyiben a rendelése nem jó és még lemondani szeretne belőle és újabb rendelést szeretne feladni, ne fizessen azonnal online, mert az így fizetett ételek lemondása esetén  - a vonatkozó szabályok alapján - nincs lehetőség készpénz visszaadására, csak a már kifizetett összeg levásárlására vagy a költségek levonását követő visszautalásra.

Ha jelezte ÁFA-s számla igényét: a készpénzes számlát a tárgyhét csütörtökjén, az étellel együtt kapja meg futárunktól, vagy a megadott e-mail címre elektronikus számla formájában érkezik. Online fizetés esetében automatikusan küldjük a  számlát e-mailen a fizetéskor.