Jófalat
47. hét
november 18 - 23

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok rendelést leadni?

Interneten, előzetes regisztráció után tudja leadni. Tárgynapot megelőzően két nappal előtte ügyfélszolgálatunkon 15 óráig, weben 18 óráig. Előző nap Last Minute ételeinkből ügyfélszolgálatunkon 12 óráig, weben 18 óráig tud rendelni.

Ha a szombati ételek közül választok meddig tehetem és mikor kapom meg?

Szombati rendelését ügyfélszolgálatunkon szerda 15 óráig, weblapunkon keresztül 18 óráig adhatja le. Last Minute ételeinket (étlap tetején találja) ügyfélszolgálaton keresztül csütörtök 12 óráig, weblapon keresztül csütörtök 18 óráig tudja leadni a készlet erejéig. A szombatra rendelt ételek kiszállítása pénteki napon történik.  Kivéve, ha a szombat hivatalos munkanap.

Mikor kell kifizetnem a rendelést? Mikor kapom meg rendelésem után a számlát vagy a nyugtát?

Fizetés készpénzben futárunknál a szállítási hét első napján. Amennyiben jelezte számlaigényét, a készpénzes számlát a tárgyhét csütörtökén az étellel együtt kapja meg futárunktól, vagy megbeszélés alapján elektronikus formában küldjük a megadott e-mail címre. Ha nyugtát szeretne, azt a futártól közvetlenül kapja meg.
Online fizetéskor a számlát e-mailben kapja meg.

Mi az a Barion?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud online bankkártyával fizetni. Barion fizetés esetén nem kötelező Barion tárcát létrehozni ahhoz, hogy fizetni tudjon, elég ha rányom a fizetek gombra.

Miért nem tudok bankkártyával fizetni?

Legtöbb esetben a bankkártya elfogadó (Barion) és a kibocsátó közötti informatikai kapcsolatban lehet a hiba (program hibák). Sokszor a kettős jóváhagyás (SMS kód) miatt nem működik a fizetés. Erre a Jófalatnak nincs ráhatása.

Ha szeretném visszakapni a lemondott rendelésem értékét, akkor mennyi idő alatt kapom vissza?

 A SZÉP és Bankkártyát kibocsátó intézmények felé cégünk, egy munkanapon belül visszautalja a pénzt. Továbbiakban, már a bankok határozzák meg a vissza utalás időtartamát, ami alapesetben 30 nap is lehet. Ha készpénzzel fizetett, akkor futárunk a következő munkanap tudja vissza adni a lemondott rendelés értékét. 

Hogyan tudok utólag SZÉP kártyával fizetni?

Kérjük ebben az esetben vegye fel a bankjával a kapcsolatot.

Miért kéri a futár, hogy fizessek ha már online kifizettem a rendelésem?

A kártyát elfogadó intézmények hibás elfogadó üzenetet küldenek a Jófalat honlapnak, ami miatt mi azt látjuk, hogy sikertelen volt a fizetése. Ha tud küldeni számunkra egy bank által kiállított bizonylatot e-mailben akkor rövid időn belül egyenlegét rendezni tudjuk.

Ki tudok fizetni előre több hetet?

Online rendelés esetén akár két hétre előre is rendelhet, ekkor természetesen ki tudja fizetni bankkártyával vagy SZÉP kártyával a rendelését. Futárunknál a tárgyheti rendelését tudja rendezni készpénzben.

Kártyával szeretnék fizetni, de véletlenül készpénzes fizetéssel adtam le a megrendelést. Mit tehetek?

Ha a rendelését leadta utána már nem tud változtatni a fizetési módon, csak ha lemondja és újra megrendeli a jó fizetési módot választva.

Ha allergiám van, találok figyelmeztető jelöléseket az étlapon?

Az Étlap menüpontnál található Falatszűrő (étlap tetején, jobb oldalon található, lenyitható menügomb) segítségével könnyen be tudja jelölni azokat az allergén hozzávalókat, amiket kerülni kíván. A program így kilistázza azokat az ételeket, melynek elkészítése során nem használunk fel összetevőként olyan alapanyagot, melyet kerülni kíván.
Az étlaphoz tartozó Falatszűrő kereső mindössze az étlapon történő böngészés könnyítésére szolgál, semmiképpen sem alkalmas az orvosi vagy táplálkozási diéták betartására. Az ételek glutént, tejet, olajos magvakat (földimogyoró, diófélék azaz mandula, mogyoró, dió, kesudió, pekándió, brazil dió, pisztácia, makadámia, queenslandi dió és szezámmag), rákot, kagylót, halat, puhatestűeket, kén-dioxidot, csillagfürtöt, szóját, tojást, zellert és mustárt felhasználó üzemben készül, így a keresztszennyeződés lehetőségét a mentesnek jelölt ételek esetében sem tudjuk kizárni.
A programot mindenki saját felelősségére használja. A program technikai okokból a teljesség igénye nélkül működik.
A weboldalon megjelenő Étlapon szereplő ételek rubrikájának bal oldalán található „i” jelöléssel ellátott információs ikonra kattintással tekintheti meg az adott étel összetevőit. A felsorolásban csillaggal (*) és NAGYBETŰVEL vannak jelölve az allergének. Továbbá nem teljeskőrüen, de jelölünk néhány összetevőt külön ikonnal az ételek mellett. (pl.: gombás, csípős, tejmentes)

Hogyan módosíthatom a kiszállítási címet?

Kérjük először győződjen meg róla, hogy a cím amire át szeretné rakni rendelését fel van-e véve. Ha nincs, akkor a menüsáv jobb felső részében a Profilom opción belül a Címeim fülnél az „új cím” fülecske alatt írja be a felvenni kívánt címet.

Ha már a cím rögzítve van akkor, weblapon keresztül, két nappal a szállítás előtt tudja módosítani a címet, azaz lemondja a meglevő rendelését és újra megrendeli a megfelelő címet kiválasztva. Amennyiben már ki van fizetve a rendelés, kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunkra vagy telefonáljon, hogy az összeget átvezessük a másik címre.

Ha másnapra kell változtatni címet, azt már csak ügyfélszolgálatunkon keresztül tudja intézni telefonon munkanapokon 08-15 között.

Hogyan módosíthatom az adataimat?

A nevét meg az e-mail címét nem tudja módosítani, ha még is szeretné megtenni, keresse kérem ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken. Ha új címet szeretne felvenni azt megteheti a Profilom / Címeim fül alatt.

Hogyan tudok fel- vagy leiratkozni a hírlevélről?

A Profilom menüpont alatt, az adataim fülben van az engedély kérések, ott tudja beállítani, hogy szeretne-e hírlevelet kapni.

Hogyan tudok rendelést lemondani?

Az interneten rendelt ételeket a profilom-rendeléseim fülben tudja lemondani.

Honnan tudhatom meg, hogy szállítanak-e a lakhelyemre?

A bal oldali menü sávban válassza ki a Tudnivalókat, azon belül szállítási területeink lapon a "tovább" gombra kattintva láthatja mely területekre szállítunk. Honlapunk legalján a "Szállítási terület keresőbe" beütve az irányítószámát szintén leellenőrizheti.

Hol követhetem a fiókomban aktuális egyenlegemet?

A levásárolható összegeket a Profilom/Címeim fülben láthatja, minden címre külön-külön az "Egyenleg:" után feltüntetve. Az összesített egyenlegét a jobb sarokban fent, a név alatt láthatja.

Hol látom, hogy sikerült-e kifizetnem a rendelésem?

Kérjük ellenőrizze, fióját, hogy kapott-e e-mailben kap visszaigazolást befizetéséről. Továbbá a Profilom / Címeimben az egyenlegénél tudja leellenőrizni. Ha esetleg még sem kapja meg az e-mailt egy-másfél órán belül, akkor kérem írjon nekünk az info@jofalat.hu címre vagy hívja fel ügyfélszolgálatunkat.

Hol tudom ellenőrizni, hogy adtam-e le rendelést a hétre illetve, hogy sikeres volt-e a rendelésem?

Jobb felül a Profilom opciót kiválasztva a Rendeléseim fül alatt tudja megnézni.

Miért nem sikerült megrendelnem az ebédem az interneten keresztül?

Lehetséges, hogy nincs megfelelő internet kapcsolat, vagy esetleg a böngészőben van a hiba. Illetve a kártyát elfogadó intézménytől kaptunk hibás visszajelzést (sikertelen fizetéssel), ami miatt a rendelését nem tudtuk elfogadni. Ha segítségre van szüksége, kérem keressen minket elérhetőségeink >>Kapcsolat<< egyikén.

Van hétvégén is kiszállítás?

Utolsó szállítási napunk pénteken van, kivéve, ha a szombat hivatalos munkanap.

Van minimális napi rendelési összeg és mennyiség, illetve lehet-e a hét egy-egy napjára rendelni?

A megrendelés minimum összege 900 forint /nap. Lehet a hét egy-egy napjára is rendelni.mennyiségi minimum nincs. 

Meg lehet beszélni a futárral, hogy ne a megszokott helyre rakja az ételt, egy egy alkalommal?

Természetesen meg lehet beszélni akár személyesen, akár telefonon futárainkkal, hogy a kiszállítandó ételt hova helyezzék. Illetve a megrendelés véglegesítésénél a "megjegyzés" rovatba lehet üzenni futárainknak. A "Profilom/Címeim" felületen a futár nevét és telefonszámát is láthatja. Belépve fiókjába, pedig jobb felül "Mai futárod" opcióra kattintva láthatja.

A futárok miért jönnek hajnalban sokszor?

Futáraink a lehető legnagyobb hatékonysággal dolgoznak. Mikor reggelente megkapják a napi címeket - ahova ételt szállítanak - akkor ezeket felfűzik egy képzeletbeli láncra, figyelembe véve az előre megbeszélt időpontokat is. Így lehetséges, hogy akár reggel az Ön megrendelési címén kezd futárunk.

Szeretnék rendelni, de délelőtt nem mindig tartózkodom otthon - mi a teendő?

Futárunkkal vagy Ügyfélszolgálatunkkal tud egyeztetni ez ügyben.

Hogyan jutok étlaphoz? Le tudom tölteni valahonnan?

Ügyfélszolgálatunkon lehetősége van nyomtatott étlapot kérni, amelyet legkésőbb másnap ételfutárunk át tud adni Önnek. Futárjaink mindig pénteken osztják ki a két hét múlva esedékes étlapot, így egy hét áll a rendelkezésére, hogy ételrendelését eljuttassa hozzánk. Weboldalunkon a tárgyheti és az azt követő két heti ételkínálatot (Étlap) tekintheti meg. PDF formátumban pedig letölthető az étlap weboldal legalján. Kérésre e-mailben akár már aznap elküldjük a kívánt étlapot.

Mit tartalmaznak a megrendelhető ételek?

A honlapunkon minden információ fel van tüntetve ételeink mellett. Az étlapon feltüntetett információk mindössze az étlapon történő böngészés könnyítésére szolgálnak, semmiképpen sem alkalmasak az orvosi vagy táplálkozási diéták betartására.
A nyomtatott étlapon és a honlapon található információk és tápanyagértékek csak tájékoztató jellegűek, a konyhatechnológia, valamint a manuális tálalás miatt a kapott étel ezen értékei kismértékben eltérhetnek a feltüntetett értékektől, így e körben felelősséget a Szolgáltató nem vállal!
A weboldalon megjelenő Étlapon szereplő ételek rubrikájának bal oldalán található „i” jelöléssel ellátott információs ikonra kattintással tekintheti meg az adott étel összetevőit. A felsorolásban csillaggal (*) és NAGYBETŰVEL megjelölt tételek allergének.

Mit kell tudni a Jófalat vegán és vegetáriánus kínálatáról?

Vegán ételeink a reform kínálatunkban E4-es sorában találhatja meg. Vegetáriánius ételeink nagy zöld V betűvel vannak jelölve, valamint reform kínálatunkban EM3-as és E9-es sorban találhatja meg. Emellett az Étlap menüpontnál található Falatszűrő (Kerülöm, ha lehet... - étlap tetején, jobb oldalon található, lenyitható menügomb) segítségével könnyen ki tudja választani kínálatunk Önt érdeklő fogásait.
Az étlaphoz tartozó Falatszűrő kereső mindössze az étlapon történő böngészés könnyítésére szolgál, semmiképpen sem alkalmas az orvosi vagy táplálkozási diéták betartására. A programot mindenki saját felelősségére használja. A program technikai okokból a teljesség igénye nélkül működik. A nyomtatott étlapon és a honlapon található információk és tápanyagértékek csak tájékoztató jellegűek, a konyhatechnológia, valamint a manuális tálalás miatt a kapott étel ezen értékei kismértékben eltérhetnek a feltüntetett értékektől, így e körben felelősséget a Szolgáltató nem vállal!

Miben szállítják az ételeket? Miért nem környezetbarát a csomagolás?

Eldobható ételtartó edényekben, amelyek a fedőfólia maradéktalan eltávolítása után mikrohullámú sütőben melegíthetőek. Dobozaink magas hő hatásának illetve hirtelen hűtésnek (sokkolásnak) vannak kitéve. Sajnos még nem készült olyan környezetbarát csomagolási technika, amely helyettesíthetné meglévő dobozainkat.

Hidegen vagy melegen szállítják az ételeket? Mit jelent a HACCP mozaikszó?

Ételeink az EU élelmiszer-biztonsági (HACCP) rendszer elvárásának megfelelő környezetben és technológiai körülmények között kerülnek előállításra, a szabályok betartása és a módszer folyamatos ellenőrzése mellett. Ételeinket hidegen szállítjuk. Ha szállítás után nem tudja elfogyasztani, kérjük hűtőben tárolni.
Hazard Analysis Critical Control Points = Veszélyelemzés Kritikus Ellenőrzési Pontok. Ez a nemzetközileg elfogadott, szisztematikus, megelőző jellegű módszer az élelmiszerek biztonságának megteremtésére. A technológiai folyamat egészét figyelembe véve azonosítani kell a lehetséges veszélyeket. Meg kell állapítani, mely(ek) ezek közül az élelmiszerbiztonsági szempontból kritikus pontnak tekinthető(ek), majd szabályozási (felügyelő és helyesbítő) módszert kell kidolgozni rájuk. A rendszer működését folyamatosan igazolni kell. A nyomon követhetőséghez rendszeres dokumentálás szükséges.

Rendelhetek fél adag ételt?

Igen, van rá lehetősége. Étlapunkban kínálunk csökkentett tálalási mennyiségű ételeket is. Ezeket "Z" jelzővel láttuk el. pl.: K1Z, L1Z, F3Z, R4Z stb.