ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Jófalat
31. hét
augusztus 02 - 06

Gyakran ismételt kérdések

Mikor kell kifizetnem a rendelést? Mikor kapom meg rendelésem után a számlát vagy a nyugtát?

Fizetés készpénzben az ebéd-házhozszállítás első napján ételfutárunknál történik. Amennyiben jelezte számlaigényét, a készpénzes számlát a tárgyhét csütörtökén az étellel együtt kapja meg futárunktól, vagy megbeszélés alapján elektronikus formában küldjük a megadott e-mail címre. Ha nyugtát szeretne, azt a futártól közvetlenül kap. Amennyiben online fizetett a megrendeléssel egyidőben honlapunkon, akkor a rendelés lemondása esetén nincs lehetőség készpénz visszaadására, csak a már kifizetett összeg levásárlására vagy a költségek levonását követő visszautalásra. Online fizetéskor számláját e-mailen kapja meg.

Barion fizetés esetében nem kötelező Barion tárcát létrehozni ahhoz, hogy fizetni tudjon az Ügyfél. Olyan előfordulhat, hogy ha már van Barion regisztrációja az adott ügyfélnek, akkor be kell lépnie a tárcába. (Ez egy jelszó megadása után már meg is történik. Ha a jelszót elfelejtette a vásárló akkor természetesen egy egyszerű jelszó-emlékeztető segít ebben.)
Túl korán jön a futár, hogy fizessem ki nála a megrendelést?

Kérjük vegye fel futárunkkal a kapcsolatot ez ügyben. Ha mégsem futárnál szeretné kifizetni a számlát akkor kattintson kérem a "Mikor kell kifizetnem a a rendelést? Mikor kapom meg a rendelésem után a számlát vagy a nyugtát" kérdésre.

Miért nem tudok bankkártyával fizetni?

Legtöbb esetben a bankkártya elfogadó (Barion) és a kibocsátó közötti informatikai kapcsolatban lehet a hiba (program hibák). Sokszor a kettős jóváhagyás (SMS kd) miatt nem működik a fizetés. Erre a Jófalatnak nincs ráhatása.

Ha készpénzben szeretném visszakapni a lemondott utalásom, akkor mennyi idő alatt kapom vissza?

 A SZÉP és Bankkártyát kibocsátó intézmények felé cégünk, egy munkanapon belül visszautalja a pénzt. Továbbiakban, már a bankok határozzák meg a vissza utalás időtartamát, ami alapesetben 30 nap.

Hogyan tudok utólag SZÉP kártyával fizetni?

Írjon kérem egy e-mailt az info@jofalat.hu címre, amibe bele írja, hogy szeretne utólag fizetni szép kártyával illetve a bank nevét amely kibocsájtotta a szép kártyáját. Válasz e-mailben elküldjük Önnek pontról pontra, hogy mit kell tennie. Ha bármilyen kérdése lenne kérem keressen minket a megadott elérhetőségeink egyikén.

Miért kéri a futár, hogy fizessek ha már online kifizettem a rendelésem?

A kártyát elfogadó intézmények hibás elfogadó üzenetet küldenek a Jófalat honlapnak, ami miatt mi azt látjuk, hogy sikertelen volt a fizetése. Ezért csak akkor tudunk meggyőződni a fizetés sikerességéről, amikor át is utalták a pénzt és mellé adtak egy részletes elszámolást, hogy mit fizettek az ügyfelek. Ha tud küldeni számunkra egy bank által kiállított bizonylatot e-mailben akkor rövid időn belül egyenlegét rendezni tudjuk.

Ki tudok fizetni előre több hetet?

Természetesen ki tud előre fizetni több hetet.

Kártyával szeretnék fizetni, de készpénzen maradt véletlen a fizetési mód. Mit tudok tenni?

Ha a rendelését leadta utána már nem tud változtatni a fizetési módon, csak ha lemondja és újra megrendeli a jó fizetési módot választva.

Ha allergiám van, találok figyelmeztető jelöléseket az étlapon?

Az Étlap menüpontnál található Falatszűrő (étlap tetején, jobb oldalon található, lenyitható menügomb) segítségével könnyen be tudja jelölni azokat az allergén hozzávalókat, amiket kerülni kíván. Az étlaphoz tartozó Falatszűrő kereső mindössze az étlapon történő böngészés könnyítésére szolgál, semmiképpen sem alkalmas az orvosi vagy táplálkozási diéták betartására. A programot mindenki saját felelősségére használja. A program technikai okokból a teljesség igénye nélkül működik. A weboldalon megjelenő Étlapon szereplő ételek rubrikájának bal oldalán található „i” jelöléssel ellátott információs ikonra kattintással tekintheti meg az adott étel összetevőit. A felsorolásban csillaggal (*) és NAGYBETŰVEL vannak jelölve az allergének. Továbbá nem teljeskőrüen, de jelölünk néhány összetevőt külön ikonnal az ételek mellett. (pl.: gombás, csípős, tejmentes)

Hogyan módosíthatom a kiszállítási címet?

A honlapon címet (irányítószám, város, utca, házszám) módosítani nem lehet, csakis az emelet, ajtó egyéb információt. Amennyiben más címre szeretné megrendelt ételeinek kiszállítását és a honlapon intézi, úgy le kell mondani azokat az eredeti címről és az új címre meg kell rendelni. Ugyanezt megteheti az ügyfélszolgálat segítségével is. Időben: weboldalunkon a szállítást megelőző munkanap 13 óráig, Ügyfélszolgálatunkon keresztül 16 óráig. A következő hétre Ügyfélszolgálatunkon keresztül pénteken 16 óráig, weboldalunkon vasárnap 13 óráig tudja elvégezni. Amennyiben visszaigazolt rendelésének szállítási címét szeretné megváltoztatni, úgy a módosítás menete a következő: belépést követően a jobb felső sarokban látható PROFILOM, majd a Rendelési címeim menüpont. A zöld sávba kattintáskor válassza ki az Új cím felvitelét, majd töltse ki az üres mezőket az új szállítási cím adataival, és mentse el. Kérjük, a PROFILOM, Rendeléseim menüpontban mondja le a korábbi címről az ételeket. Ezt követően az Étlap menüpontból válassza ki újra a rendelni kívánt ételeket, a 2. részletek pontnál a szállítási címek közül a legördülő menüből válassza ki a kívánt rendelési címet, és küldje el a rendelést. Amennyiben előzetesen kifizette már, úgy a második rendelésnél a Készpénzzel fizetek a futárnál opciót hagyja bepipálva, és tájékoztassa az Ügyfélszolgálatot, hogy korábban már kifizette.

Hogyan módosíthatom az adataimat?

A nevét meg az e-mail címét nem tudja módosítani, ha még is szeretné megtenni, keresse kérem ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken. Ha új cimet szeretne felvenni azt megteheti a profiljában a címeim fül alatt.

Hogyan tudok fel- vagy leiratkozni a Hírlevélről?

A "profilom" menüpont alatt, az adataim fülben van az engedély kérések, ott tudja beállítani, hogy szeretne-e hírlevelet kapni.

Hogyan tudok rendelést leadni?

Interneten, előzetes regisztráció után tudja leadni a rendelését.

Hogyan tudok rendelést lemondani?

Az interneten rendelt ételeket a profilom-rendeléseim fülben tudja lemondani.

Honnan tudhatom meg, hogy szállítanak-e a lakhelyemre?

A bal oldali menü sávban válasza ki a Tudnivalókat, azon belül szállítási területeink lapon a "tovább" gombra kattintva láthatja mely területekre szállítunk. Honlapunk legalján a "Szállítási terület keresőbe" üsse be irányítószámát.

Nem tudok kiigazodni az étlapon!

Segítségére lehetnek, közvetlenül az étlap felett levő kis gombok, amelyekkel ki tudja választani milyen típusú ételt szeretne: például levest, menüt vagy desszertet. Illetve a menü szűrő segítségével ki tudja választani, hogy mely hozzávalókat favorizálja, illetve melyeket mellőz. 

Jóváírt ételeimet hol tudom nyomon követni? Hol látom mennyi levásárolható pénzem van?

A levásárolható összegeket a Profilom/Címeim fülben láthatóak, minden címen külön-külön. Az összegyenleg a jobb sarokban fent, a név alatt látható.

Hol látom, hogy sikerült-e kifizetnem a rendelésem?

E-mailben kap visszaigazolást befizetéséről. Ha esetleg még sem kapja meg az e-mailt egy-másfél órán belül, akkor kérem írjon nekünk az info@jofalat.hu címre vagy hívja fel ügyfélszolgálatunkat

Hol tudom ellenőrizni, hogy adtam-e le rendelést a hétre illetve, hogy sikeres volt-e a rendelésem

Profilom menübe tudja megnézni a rendeléseim fülecske alatt.

Hogyan tudok meglévő rendelést, másik címre kérni?

A honlapon címet (irányítószám, város, utca, házszám) módosítani nem lehet, csakis az emelet, ajtó egyéb információt. Amennyiben más címre szeretné megrendelt ételeinek kiszállítását és a honlapon intézi, úgy le kell ondani azokat az eredeti címről és az új címre meg kell rendelni. Ugyanezt megteheti az ügyfélszolgálat segítségével is. Időben: weboldalunkon a szállítást megelőző munkanap 13 óráig, Ügyfélszolgálatunkon keresztül 16 óráig. A következő hétre Ügyfélszolgálatunkon keresztül pénteken 16 óráig, weboldalunkon vasárnap 13 óráig tudja elvégezni. Amennyiben visszaigazolt rendelésének szállítási címét szeretné megváltoztatni, úgy a módosítás menete a következő: belépést követően a jobb felső sarokban látható PROFILOM, majd a Rendelési címeim menüpont. A zöld sávba kattintáskor válassza ki az Új cím felvitelét, majd töltse ki az üres mezőket az új szállítási cím adataival, és mentse el. Kérjük, a PROFILOM, Rendeléseim menüpontban mondja le a korábbi címről az ételeket. Ezt követően az Étlap menüpontból válassza ki újra a rendelni kívánt ételeket, a 2. részletek pontnál a szállítási címek közül a legördülő menüből válassza ki a kívánt rendelési címet, és küldje el a rendelést. Amennyiben előzetesen kifizette már, úgy a második rendelésnél a Készpénzzel fizetek a futárnál opciót hagyja bepipálva, és tájékoztassa az Ügyfélszolgálatot, hogy korábban már kifizette.

Hogyan, mikor és meddig tudok ebéd rendelést leadni?

Ebédrendelését leadhatja: telefonon az Ügyfélszolgálatukon keresztül; ételfutárunknál személyesen (a Megrendelőlap kitöltésével); interneten keresztül (regisztrálás után, online formában); Elérhetőségeinket a Kapcsolat menüben találja. Az esetleges félreértések elkerülése végett kérjük, amennyiben lehetséges, ételrendelését írásban juttassa el hozzánk. Ebédrendelését vagy módosítást hétköznap az ételkiszállítást megelőző munkanapon 13 óráig, a következő hét hétfői napjára Ügyfélszolgálatunkon keresztül pénteken 16 óráig, weboldalunkon online formában vasárnap 13 óráig tudja leadni.

Miért nem sikerült megrendelnem az ebédem az interneten keresztül?

Lehetséges, hogy nincs megfelelő internet kapcsolat, vagy esetleg a böngészőben van a hiba. Illetve a kártyát elfogadó intézménytől kaptunk hibás visszajelzés (sikertelen fizetéssel), ami miatt a rendelését nem tudtuk elfogadni. Ha segítségre van szüksége, kérem keressen minket elérhetőségeink (link) egyikén.

Lehet-e a hét csak egy-egy napjára rendelni?

Igen, lehet. A megrendelés minimuma 500 forint/nap

Meddig módosíthatom a kiszállítási címet?

Címmódosítást megteheti weboldalunkon, a szállítást megelőző munkanap 13 óráig, Ügyfélszolgálatunkon keresztül 16 óráig. A következő hétre Ügyfélszolgálatunkon keresztül pénteken 16 óráig, weboldalunkon vasárnap 13 óráig tudja rendelési címét módosítani.

Van hétvégén is kiszállítás?

Cégünk hétvégén nem szállít ételt. Amennyiben szombaton is ételeinkből szeretne enni, úgy javasoljuk, hogy a pénteki napra rendeljen több ételt (nem tejszínes, nem gombás)

Van minimális napi rendelési összeg és mennyiség?

A megrendelés minimum összege 500 forint /nap, mennyiségi minimum nincs.

Meg lehet beszélni a futárral, hogy ne a megszokott helyre rakja az ételt, egy egy alkalommal?

Természetesen meg lehet beszélni akár személyesen, akár telefonon futárainkkal, hogy a kiszállítandó ételt hova helyezzék. Illetve a "megjegyzésbe" lehet üzeni futárainknak. A "Profilom/Címeim" felületen a futár nevét és telefonszámát is láthatja.

Miért nem tudom elérni a futárt telefonon?

Futáraink vezetnek illetve címekre viszik be az ételeket. Nem mindig tudják azonnal felvenni a telefont, de amint módjukban áll vissza hívják Önt!

Miért késik / mikor érkezik a futár?

Ebéd kiszállítás minden nap 13 óráig történik.

A futárok miért jönnek hajnalban sokszor?

Futáraink a lehető legnagyobb hatékonysággal dolgoznak. Mikor reggelente megkapják a napi címeket - ahova ételt szállítanak - akkor ezeket felfűzik egy képzeletbeli láncra, figyelembe véve az előre megbeszélt időpontokat is. Így lehetséges, hogy akár reggel az Ön megrendelési címén kezd futárunk.

A futár miért nem csenget be?

Személyesen kell beszélnie a futárral, hogy hogy kívánja átvenni az ételt. A megjegyzébe bele tudja írni, hogy pl. csengessen be a futár.

Szeretnék rendelni, de délelőtt nem mindig tartózkodom otthon - mi a teendő?

Futárunkkal vagy Ügyfélszolgálatunkkal tud egyeztetni ez ügyben.

Hogyan jutok étlaphoz? Le tudom tölteni valahonnan?

Ügyfélszolgálatunkon lehetősége van nyomtatott étlapot kérni, amelyet legkésőbb másnap ételfutárunk át tud adni Önnek. Futárjaink mindig csütörtökön osztják ki a két hét múlva esedékes étlapot, így egy hét áll a rendelkezésére, hogy ételrendelését eljuttassa hozzánk. Weboldalunkon a tárgyheti és az azt követő két heti ételkínálatot (Étlap) tekintheti meg. Kérésre e-mailben akár már aznap elküldjük a kívánt étlapot.

Hány hétre kaphatok előre étlapot?

Nyomtatott étlap esetén egyszerre két heti megrendelő lapot (tárgyheti és rá következő heti) tud ételfutárunk adni. Weboldalunkon három hetit (tárgyheti és az azt követő két heti) tekinthet meg az étlap menüben.

Mit tartalmaznak a megrendelhető ételek?

A honlapunkon minden információ fel van tüntetve ételeink mellett. Az étlapon feltüntetett információk mindössze az étlapon történő böngészés könnyítésére szolgálnak, semmiképpen sem alkalmasak az orvosi vagy táplálkozási diéták betartására.
A nyomtatott étlapon és a honlapon található információk és tápanyagértékek csak tájékoztató jellegűek, a konyhatechnológia, valamint a manuális tálalás miatt a kapott étel ezen értékei kismértékben eltérhetnek a feltüntetett értékektől, így e körben felelősséget a Szolgáltató nem vállal!
A weboldalon megjelenő Étlapon szereplő ételek rubrikájának bal oldalán található „i” jelöléssel ellátott információs ikonra kattintással tekintheti meg az adott étel összetevőit. A felsorolásban csillaggal (*) és NAGYBETŰVEL megjelölt tételek allergének.

Mit kell tudni a Jófalat, Vegtáriánus kínálatáról?

Vegetáriánius ételeink Nagy Zöld V betűvel vannak jelölve, valamint reform kínálatunkban EM3-as és E9-es sorban találhatja meg. Emellett az Étlap menüpontnál található Falatszűrő (Kerülöm, ha lehet... - étlap tetején, jobb oldalon található, lenyitható menügomb) segítségével könnyen ki tudja választani kínálatunk Önt érdeklő fogásait.
Az étlaphoz tartozó Falatszűrő kereső mindössze az étlapon történő böngészés könnyítésére szolgál, semmiképpen sem alkalmas az orvosi vagy táplálkozási diéták betartására. A programot mindenki saját felelősségére használja. A program technikai okokból a teljesség igénye nélkül működik.A nyomtatott étlapon és a honlapon található információk és tápanyagértékek csak tájékoztató jellegűek, a konyhatechnológia, valamint a manuális tálalás miatt a kapott étel ezen értékei kismértékben eltérhetnek a feltüntetett értékektől, így e körben felelősséget a Szolgáltató nem vállal!

Mit kell tudni a Jófalat, Vegán kínálatáról?

Vegán ételeink a reform kínálatunkban E4-es sorában találhatja meg. Plusz ami a jelenlegi GYIK-ban van

Vegán ételeink a reform kínálatunkban E4-es sorában találhatja meg.

Azon kedves Ügyfeleinknek, akik egész héten egy bizonyos menüt rendelnek (pl. hétfőtől péntekig M2-Nyugdíjas menü), lehetőségük van kedvencüket heti menüként rendelni, ami kedvezőbb, fix heti árat jelent. Ez esetben az Étlap első oszlopában található kosár gombra kattintva tudja beállítani az adott menü egész hétre rendelni kívánt adagszámát. (Természetes naponkénti beállítási lehetőség is van.) A heti menü valamely napi lemondása esetében a kedvezményt ügyfelünk elveszti.

Miben szállítják az ételeket?

Eldobható ételtartó edényekben, amelyek a fedőfólia maradéktalan eltávolítása után mikrohullámú sütőben melegíthetőek.

Miért nem környezetbarát a csomagolás?

Dobozaink magas hő hatásának illetve hirtelen hűtésnek (sokkolásnak) vannak kitéve. Sajnos még nem készült olyan környezetbarát csomagolási technika, amely helyetesíthetné meglévő dobozainkat.

Hidegen vagy melegen szállítják az ételeket?

Ételeink az EU élelmiszer-biztonsági (HACCP) rendszer elvárásának megfelelő környezetben és technológiai körülmények között kerülnek előállításra, a szabályok betartása és a módszer folyamatos ellenőrzése mellett. Ételeinket hidegen szállítjuk. Ha szállítás után nem tudja elfogyasztani, kérjük hűtőben tárolni.

Mit jelent a HACCP mozaikszó?

Hazard Analysis Critical Control Points = Veszélyelemzés Kritikus Ellenőrzési Pontok. Ez a nemzetközileg elfogadott, szisztematikus, megelőző jellegű módszer az élelmiszerek biztonságának megteremtésére. A technológiai folyamat egészét figyelembe véve azonosítani kell a lehetséges veszélyeket. Meg kell állapítani, mely(ek) ezek közül az élelmiszerbiztonsági szempontból kritikus pontnak tekinthető(ek), majd szabályozási (felügyelő és helyesbítő) módszert kell kidolgozni rájuk. A rendszer működését folyamatosan igazolni kell. A nyomon követhetőséghez rendszeres dokumentálás szükséges.

Tálalási mennyiségeink:

Hagyományos ételek tálalása:

Levesek: 4,5-5 dl I Főzelékek: 4,5 dl I Egytál ételek: 40-50 dkg I Húsok sütve, főzve: 7-14 dkg I Feltétek: 4-10 dkg I Köretek: 20-30 dkg I Hidegkonyhai készítmények: 23 dkg I Mártások: 1-2,5 dl I Sütemények: 10-20 dkg I Savanyúságok: 10-15 dkg I Palacsinta: 2 db

Zóna ebédek tálalása:

Leves: 3 dl, Főétel: 20-30 dkg

Menük tálalása:

M1 - Árfaló: Leves: 3 dl, Főétel: 20-30 dkg I M2 - Nyugdíjas: Leves: 3 dl, Főétel: 30-40 dkg I M3: Leves: 3 dl, Főétel: 20-30 dkg I M4: Főétel: 20-30 dkg, Desszert: 10-20 dkg I M5: Leves: 3 dl, Főétel: 40-45 dkg I M7: Leves: 4,5-5 dl, Főétel: 40-45 dkg

Reform ételek tálalása:

Levesek: 4 dl I Főzelékek: 4 dl I Főételek: 30-40 dkg I Vegánfalat (E4): 35-45 dkg I Fitt-Office 500 (E7): 30-40 dkg, 500 kcal alatt I Sportfalat (E8): 35-45 dkg I Hidegkonyhai készítmények: 20-25 dkg I Meleg desszertek: 20-25 dkg I Reform sütemények: 15-20 dkg

Diétás megnevezésű ételek tálalása (50-60 g szénhidrát):
Az ételek mennyisége a benne lévő szénhidrát mennyiségétől függ!
CH-kontroll megnevezésű szénhidrát csökkentett ételeink hozzáadott cukrot nem tartalmaznak


Hagyományos CH-kontroll menü - M6: Leves: 3 dl, Főétel: 25-40 dkg I Hagyományos CH-kontroll főétel - K7: 25-40 dkg I Reform CH-kontroll menü - EM2: Leves: 3-4 dl, Főétel: 30-40 dkg I Reform CH-kontroll főétel - E6: 30-40 dkg

Rendelhetek fél adag ételt?

Igen, van rá lehetősége, hogy (kis dobozos) Zóna adagokat rendeljen. Ezek jelölése:  Z (pl. L1Z vagy F3Z)